اخبار میلگرد در هند و ورق گرم در چین
نوشته شده توسط : آهن پرایس

اخبار میلگرد در هند و ورق گرم در چین


طبق آمار و برسی های به عمل آمده، در سال های اخیر کشور هند توانسته با سرعت بیشتر بخش صادرات خود را توسعه بخشد، هم اکنون نیز کشور هند اقدام به صادرات مقاطع کرده است. در شرایط فعلی بازار شاهد هستیم که کارشناسان و فعالان بازار در هند، به وضعیت آینده ی این بازار خوش بین هستند. دلیل این امر میتواند، حضور مفید و اثر گذار کشور هند در بازار مقاطع جنوب شرقی آسیا در دو ماه جولای و آگوست باشد. گزارشات ارسالی اخیر بیانگر آن است که چین در جنوب شرقی آسیا، به عنوان یک عرضه کننده و صادر کننده به این منطقه بوده است؛ اما اکنون آمار ها نشان می دهند که کشور هند در این منطقه به عنوان یک صادر کننده و عرضه کننده بزرگ شناخته شده است. کارشناسان علت این موضوع را کاهش تقاضای داخلی مقاطع و همچنین قیمت های بالای چین، اعلام کرده اند. پیش بینی می شود مادامی که قیمت های اعلامی از سوی هند به همین منوال رقابتی باشد، این روند در آسیا ادامه داشته باشد.

در آخرین معامله ای که بین چین و جنوب شرقی آسیا به ثبت رسید، قیمت اعلامی و پیشنهادی چینی ها برای فروش میلگرد حدود 530 دلار در تن فوب بود، در حالیکه اخیرا دولت هند میلگرد های خود را با قیمت 525 دلار عرضه کرده است. همچنین لازم به ذکر است که هند، بیلت های خود را با قیمت 505 الی 510 دلار پیشنهاد کرد که موفق به فروش نشد.

کاهش قیمت ورق گرم صادراتی چین

در هفته های اخیر، ورق گرم صادراتی چین دچار افزایش قیمت شده بود که در چند روز گذشته اخباری مبنی بر کاهش قیمت ورق گرم در چین گزارش شد. در حال حاضر نیز به دلیل کاهش قیمت، از تکاپو و فعالیت بازار بسیار کم شده و باعث شده است تا خریداران این نوع ورق بسیار محتاط تر عمل کنند. از شرایط کنونی بازار کاملا روشن است که خریدران منتظر کاهش قیمت بیشتری هستند. طبق برسی های انجام شده، بسیار بعید می رسد که در روز های آتی شاهد کاهش قیمت بیشتری در بازار چین باشیم.

قیمت پیشنهادی کارخانه های بزرگ از 560 تا 580 دلار به 560 تا 570 دلار هر تن فوب رسیده است. ورق گرم در بازار داخلی نیز در این مدت تا 6 دلار افت داشته است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: